Sider

torsdag 15. mars 2012

Merkelappene mine har komt :D

Da har endelig merkelappene mine kommet :D Syns jeg har ventet og ventet og ventet, men er jo bare 12 dager siden eller noe siden jeg bestilte de, men går alltid sent å vente på posten når det er noe annet enn regninger som skal dukke opp :D
Jeg bestilte disse merkelappene slik at jeg kan feste de på ting jeg strikker til venner og familie i gave, egentlig mest bare for at de var så kule :D Trenger vel ikke alltid ha så god grunn til å svi av litt penger på kjekt å ha ting!
Hvis noen andre vil lage sine egne merkelapper til å sy på klær o.l så ligger det en link på venstre side i bloggen min, vevede merkelapper, det er ei svensk side som ikke hadde så alt for verst priser og mange kule valg!

2 kommentarer:

Vennligst legg igjen en kommentar hvis du har noe på hjertet :D