Sider

lørdag 2. november 2013

Bursdagskake!

Da var det ny kakebaking på gang :) Denne gang i anledning barnebursdag i morgen for store prinsesse!
De gangene jeg har laget denne kaka så er det alltid noen som spør etter oppskrift, så da tenkte jeg at jeg kan jo like godt legge den ut her :) Den blir supersaftig og holder seg godt lenge! Min mor laget den også til jul i fjor og frøs den ned, og var like god da den ble tinet, så absolutt en slager å ha liggende i frysen til du får besøk ;) Jeg skal ikke selv skryte på meg å ha kake i frysen for det pleier som regel å forsvinne ganske fort :P 
Da oppskriften er veldig lang så legger jeg bare med linken til der jeg selv har funnet oppskriften og den er her
Pynten har store prinsesse bestilt selv, hun ville ha "slike som bare ligger som de er døde" aka seigmenn ;)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vennligst legg igjen en kommentar hvis du har noe på hjertet :D