Sider

søndag 12. januar 2014

Min første genser :)

Fikk i sommer en forespørsel fra min bror om jeg kunne strikke en mariusgenseren til han, jojo tenkte jeg det skal jeg vel klare ;) begynte med friskt mot på vrangborden på mariusgenser størrelse xxl og mistet veldig fort det motet! Strikketøyet ble stappet i ett skap og andre ting ble prioritert. Men så 2. Juledag fikk jeg inspirasjonen over meg og begynte igjen :) så nå har det vært intensiv strikking hele romjul og nyår og endelig så var den ferdig til stor jubel og glede :) min mann har hjulpet meg med montering for dette er noe jeg absolutt ikke kan! Og min mor har dampet, så dette har vært ett familieprosjekt ;) min bror ble super fornøyd :) lenge til jeg skal strikke voksenmarius igjen og i såfall blir det rundfelling ;) men fryktelig deilig å være ferdig med den! 

Min mann monterer.

Min mor damper ;)

Ferdig dampet!

Fornøyd mottaker ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vennligst legg igjen en kommentar hvis du har noe på hjertet :D