Sider

tirsdag 12. april 2011

Kosedag med Vår Amalie :)

Da er det en stund siden jeg har hatt noe og berette om siden jeg har hatt nattevaktshelg og det har gått i jobbing og soving :)

Men nå eg jeg oppe og går igjen :)

I dag kom Vår tidlig hjem fra skolen for de har kort dag på tirsdager og siden jeg har fri reiste vi tidlig til Sandnes for å ha en bedre lunsj/middag og se film.
Vi gikk først litt rundt på M44 å så i butikkene, der fant jeg ett kjempe fint skilt som stod "det meste man bekymrer seg for inntreffer aldri", noe som for de som kjenner meg tenker at det Nina! det er noe du bør leve etter :) Så jeg tenkte jeg skulle henge det opp i gangen slik at jeg kan se på det når jeg kommer hjem og skal ut på noe! Jeg fant også en fantastisk søt kjole til Ruth-Angelica på KappAhl i stilen vintage, der va det også et kjempe fint pynteskjerf, så nå gleder vi oss til våren og sommeren kommer for fullt :D
Har også kjøpt inn påskeegg, så nå er vi klar for påskeferie!

Så satte vi oss ned på en kafe og spiste litt middag, satt lenge der og snakket og koste oss! Veldig kjekt å ha en dag hvor Vår var i fokus og ikke de to små som skulle ha oppmerksomheten hele tiden.
Så måtte vi jo ned på butikken og bunkre inn med godteri og brus til filmen.
Etter litt venting uten for kinoen kom vi inn ca 10 minutter før... og der satt vi MUTTERS alene hehe :) lysene ble skrudd ned, reklamene begynte og vi var fortsatt alene! Begynte bli litt redde for om det skulle være privatvisning på denne filmen hehe :)
Men så heldigvis rett før filmen startet så kom det inn maks 10 stykker til som skulle se filmen, tydelig at vi er blandt de siste i Rogaland som skal se denne hehe :) Men var jo veldig greit å ha hele raden på kino for seg selv, følte nesten du satt hjemme i egen stue, hvis du ser bort i fra den store skjermen og den gode lyden da :D

Etter endt film som forresten var kjempe bra og anbefales til alle med tenåringer og ungdomer i huset satte vi nesten mott nyhuset for å se hva Kim hadde fått gjort i vårt fravær. (Jeg er jo tross alt HMS-ansvarlig der nede :) ) Der nærmer det seg slutten for våres første innsats til tross for sykdom både fra min, ungene og Kim sin side!

I løpet av uken skal vi ta ut maling og fliser til huset for det skal det begynnes med ett par uker etter påsken så greit å ha det på stell :)
Legger også ved ett bilde av Bo i sine nye klær :)


I'll be back :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vennligst legg igjen en kommentar hvis du har noe på hjertet :D