Sider

søndag 1. desember 2013

Arne og Carlos julekule!

Ja da bestemte jeg meg for å prøve ett nytt strikkeprosjekt. Begynte med friskt mot på fredag.... Tre ganger ble masker lagt opp, og tre ganger ble strikketøy hevet i veggen og rekka opp... Sjeldent har jeg vært mer frustrert og irritert over noe så banalt som ein julekule!!! Men jeg lot meg ikke beseire! Lørdag gikk turen til Garnkilden hvor jeg fikk kjøpt meg fingerpinner (små strømpepinner som passer ypperlig til småpottel som dette) og ull til å stappe kula meg. Fikk også snopa meg litt kult garn! Som jeg sa til mannen, det et veldig viktig å ha garn liggende i tilfelle jeg kommer over noe jeg MÅ strikke ;) 
Med de nye pinnene (og garnet) gikk oppgaven mye lettere og jeg er nå den stolte eier av egenprodusert julekule :) og jammen så tror jeg at jeg skal lage meg ett par til :) 

Oppskriftshefte kjøpt på obs til 99 kr :)

Fingerpinner vs vanlige strømpepinner :) positive er også at de er i tre så masker sklir ikke så lett.

Ferdig resultat :) har forbedringspotensial men fornøyd for det :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vennligst legg igjen en kommentar hvis du har noe på hjertet :D