Sider

søndag 14. september 2014

Bursdagsgave til nevøen min :)

Da har jeg strikket marius hettegenser til nevøen min som ble 8 år i september :) greit å ha gjort og skal aldri gjøre igjen ;) først merket jeg at oppskriften i mariusboka ville den skulle være like lang som voksen mariusgenser størrelse xxl så det syns jeg var litt vel stort så jeg målte bare på en vanlig genser og strikket tilsvarende lengde :) så misforsto jeg hvordan jeg skulle strikke hetten og ble jo ALDRI ferdig :P men ved hjelp av svigermor fikk jeg til det også ;) er heller ikke helt fornøyd med stolpene ved glidelåsen men når jeg endelig var ferdig var jeg så gla at jeg tenkte shit la gå ;) uansett ferdig ble den og håper mottaker blir fornøyd ;) den er strikket i vestlandsgarn!

Ferdig dampet 

Min sønn som modell ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vennligst legg igjen en kommentar hvis du har noe på hjertet :D