Sider

fredag 5. september 2014

Rekesalat

Fikk forespørsel om å lage rekesalat til koldtbord i anledning bryllup i morgen og selvfølgelig ville jeg det! Så da fikk jeg handlet og satt i gang i dag :) fant en oppskrift på Coop som jeg følte måtte prøves og det er jeg kjempe glad for, eller hvis jeg skal si det med min mors ord "beste rekesalaten jeg har smakt!" Så denne er verdt å prøve folkens!! Jeg firedoblet oppskriften, altså laget 48 porsjoner :P jeg hadde ett lite problem ett øyeblikk med at jeg hadde ingen boller som var store nok! Prøvde tre forskjellige men fikk til slutt blandet alt tilstrekkelig :)

Ingrediensene handlet inn :)

Skrelle 36 egg er ikke min favorittøvelse :P men trøstet meg selv med at det ihvertfall ikke var poteter ;)

Fikk hjelp til deling :)

Fullt sa du????

Ta da!!!! Ferdig ;)

Så da får jeg bare krysse fingrene for at det også faller i smak hos brudepar og gjester i morgen :)

Oppskriften finner du her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vennligst legg igjen en kommentar hvis du har noe på hjertet :D