Sider

mandag 12. mars 2012

Vaskekluter :D

Har fått helt dilla på å strikke vaskekluter til kjøkkenet! så her er bilde av tre av dem :D Jeg strikker de på pinne nr 4, jeg har lagt på 55 masker, så strikker jeg så langt som jeg vil ha de, men du kan legge opp mer masker hvis du vil ha større kluter, alt etter smak :D
De var kanon gode, så fra nå av vil det kun gå i strikka kluter, de tok veldig godt når du vasker av bordet! Så kan anbefales til alle og prøve.

Jeg leste på en blogg at det ikke var anbefalt å bruke "blankt" bomullsgarn, men hun viste ikke hvorfor, noe jeg heller ikke vet, så jeg har nå brukt både blankt og matt bomullsgarn, eneste forskjellen jeg har merket er at du må skylle de blanke godt første gang du bruker de før de trekker til seg vann skikkelig, kan være det som var grunnen. Hvis noen vet så gi meg gjerne en tilbakemelding :D

Fikk en glad mail i dag fra vevde merkelapper hvor jeg har bestilt merkelappene mine om at de var sendt og jeg kan forvente dem om ett par dager :D ååååååå gleder meg til å få de!!! håper de blir like fine som jeg forestiller meg hehe :D

2 kommentarer:

  1. De ble jo kanonfine!!! :D
    Hvilket garn er det du har brukt da?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :D Jeg har brukt bomull sport, det som de har på sparkjøp og Obs, og så har jeg laget ett par av drops. Drops ble litt tykkere så det e favorittgarnet, men har så mye av det andre jeg må bruke opp først :D

      Slett

Vennligst legg igjen en kommentar hvis du har noe på hjertet :D