Sider

søndag 13. april 2014

Buzzador :)

Jeg er buzzador og var så heldig og få være med å teste ut nye supper fra knorr! Det betyr at jeg får hjem posesupper som jeg selv skal prøve ut med min familie og også at jeg får prøver som jeg skal dele ut som venner kan teste ut! Hvis noen av mine venner har lyst å bli en buzzador så rop ut så skal jeg verve dere :)

I helgen var vi i campingvogna og da passet det perfekt å prøve suppene som en varm lunsj! Så da mekket jeg sammen noen pinnebrød som vi måtte steke på grillen da vi ikke får bruke bålpanna på den nye campingplassen! Så varmet jeg opp to av suppene, den ene er tomatsuppe med mozarella og den andre brokkoli og blomkålsuppe! De var knallgode, kjempe fyldige på smak og ikke så "vanndige" som mange av de andre posesuppene! Ungene elsket spesielt tomatsuppen så det va en hit :)

 
Pinnebrøddeigen

Oppskrift pinnebrød fra ut.no






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vennligst legg igjen en kommentar hvis du har noe på hjertet :D