Sider

mandag 22. juli 2013

Sitteunderlag og vinhøne :)

Ja då har eg begynt på mitt nye familieprosjekt! Me e mye ute på fjellturer og båtturer så då tenkte eg at det ville ver  kjekt for liten og stor med sitt eget sitteunderlag :) for å sleppe krangling ska eg strikke kver sin farge :) nå e eg ferdig med den første! Oppskriften fant eg på turistforeningen sin side, 80 masker på pinne 5,5 ( kan bruke 8 men det hadde jeg ikke for hånd) så bruker jeg 5 nøster cortina til voksne og 4 til barn :) etter toving så syr jeg på knapp og hempe slik at det er lett å pakke bort :) har også fått strukket ei ny vinhøne på bestilling, tovet denne lenger og ble mer fornøyd med selve tovinga :) legger ved bilde av hvordan jeg fletter bena på vinhøna som lovet ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vennligst legg igjen en kommentar hvis du har noe på hjertet :D