Sider

lørdag 19. oktober 2013

Mariusstrikk :)


Har virkelig lagt min elsk på Marius strikk siden jeg kjøpte mariusboka, der kryr det av mange kjekke og lette oppskrifter! Her kommer noen bilder av de tingene jeg har laget, kjøp boka og prøv selv da vel :) kan jeg kan alle!!

Babyteppet som jeg har laget til en venninne :)

Kjole til storeprinsesse!


En lilla utgave av selekjolen som jeg har laget til tantebarnet mitt.

 Lue til stedatteren min :)

Og her er boka!! Løp å kjøp :)

 Pute som jeg har laget til campingvogna

Pulsvarmere til stedatteren min :)

Dere andre som har lagt sin elsk på mariusmønsteret, hva liker dere best å strikke, og har dere noen tips til andre ting jeg kan strikke? 

Ellers må dere alle ha en super høsthelg :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vennligst legg igjen en kommentar hvis du har noe på hjertet :D