Sider

onsdag 22. januar 2014

Barnelue

Da har jeg laget hue til store prinsesse! Det var garn på tilbud på Nille så da måtte jeg jo snope meg litt! Så da ble det tre ganske "knalle" farger i baby soft :) jeg har komponert den selv men grunnprinsippet var legge opp 102 masker, strikke 4 cm vrangbord og så 4 cm av de to andre fargene annenhver, tilsammen to ganger av hver farge. Så når arbeider måler va 20 cm så sydde jeg sammen masker og snurpet sammen toppen og festet tråder, så laget jeg dusken og festet den på :) ble jo litt krangel her i heimen da mini prinsesse ville ha den så da må jeg sette i gang og lage en til, men det går fint da det er kjapt gjort! En til to kveldsstunder så er den ferdig :) 


Mannen bidro med å lage til dusken :)

Fornøyd prinsesse!

deilige farger spør du meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vennligst legg igjen en kommentar hvis du har noe på hjertet :D