Sider

onsdag 15. januar 2014

En liten harepus er født :)

Etter å ha strikket mariusgenseren så syntes jeg det var på tide å strikke noe som gikk litt fort så da prøvde jeg meg på Arne og Carlos sin påskehare som står i påskeboka deres. Jeg har sett litt mørkt på det oppskriften siden det består av 3 sider med oppskrift. Men når jeg satte i gang så jeg at det var jo kjempe lett! grunnen til at oppskriften så innvikla ut er pga at Arne og Carlos har skrevet detaljer pinne for pinne hva du skulle gjøre, så her slapp du tenke noe som helst :D GENIALT ;) Jeg strikket på pinne 3 og ikke pinne 2,5 som anbefalt pga jeg har kjøpt meg fingerpinner i størrelse 3 og de er så mye lettere å strikke med når det er snakk om få masker enn vanlige strømpepinner, så den lille harepusen ble nok muligens litt større enn den skulle, men hva gjør vel det :) Jeg strikker normalt stramt så tror ikke det gjorde store utslaget! Jeg har strikket denne lille krabaten i Vestlandsgarn som jeg har kjøpt på Coop Obs! Dusken på rumpa er fra ett kassert strikkeplagg som jeg har klippet av.

Her er boka :)

Bilde av de geniale fingerpinnene

Titt tei ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vennligst legg igjen en kommentar hvis du har noe på hjertet :D