Sider

torsdag 12. juni 2014

Siste måneds produksjon :)

I anledning at mellomste snuppi skal slutte i barnehagen så har jeg strikket vinnisser/flaskenisser til de ansatte! De har vært så snille og flinke så det er det minste de fortjente! Jeg strikket de i sandnesgarn sitt fritidsgarn denne gang etter anbefaling fra garnbutikken, men det skal jeg aldri gjøre igjen for garnet røk så fort! Så på den ene nissen skulle jeg ta opp til hattebremmen så røk en maske, da var frustrasjonen på topp! Så tips!!! Hold dere til det som er anbefalt i oppskriften :)
Så har jeg strikket en vinhøne til ei venninne som har ønsket seg lenge :) var kjekt å strikke litt småstrikk igjen siden den mariushettegenseren jeg holder på med tar evigheter ;)

Oppskrift til flaskenissene er her!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vennligst legg igjen en kommentar hvis du har noe på hjertet :D