Sider

torsdag 26. desember 2013

Årets strikkede julegaver!

I år ble det en del strikka julegaver rundt om i det ganske land, til min svigerfamilie så strikket jeg hver sin rocke vinhøne, jeg bestilte knapper fra perlehuset.no etter å ha leta land og strand etter dødningehodeknapper i vanlig butikk. Høna er strikka i svart og hvit cortinagarn og tova på 40 grader vanlig program. Oppskrift finner du her.
Knappene jeg brukte på rockehønene.




Til min mor og svigerinne så strikka jeg tre kjøkkenkluter pluss en arne og carlos julekule. Ikke alltid så lett å finne på noe til de som har alt, men kjøkkenkluter kommer alltid godt med :) Oppskrift på klutene er her

Laget også en iphonesokk til min mor som hun fikk i julestestrømpen sin :)


Nå er jeg allerede i full gang med planlegging og strikking av neste års gaver :D Hva har du gitt av hjemmelagede gaver? og hvilken planer har du for neste år?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vennligst legg igjen en kommentar hvis du har noe på hjertet :D