Sider

mandag 30. desember 2013

Garntilbud gjør garngal ;)

Var på Coop obs i dag og handla og der har de jammen meg 30% tilbud på garn, og siden jeg har verdens lengste liste allerede på ting jeg vil strikke i år til bursdager og jul så var det midt i blinken!! Så nå har jeg handla inn til mange kjekke timer med håndarbeid :) ellers så har jeg meldt meg på ett spareprosjekt som går ut på å spare 10 kr per nøste du strikker, kjempe ide så satset på at neste jul er sparebørsa full ;) er for tiden også på jakt etter kommoden som jeg kan ha trådkurver i for å lage meg ett "strikkehjørne" og muligens få litt bedre plass til alt restegarnet, tilbudsgarnet, kjektåhagarnet osv ;) 

Håper at alle mine venner, bekjente og følgere får ett fantastisk nytt år med nye utfordringer og gleder :)

Her er det jeg har kjøpt ;) litt utvalgt av garnet mitt ;)

Hvis noen har gode tips til hva som et smart å ha i ett strikkehjørne og/eller vil være med å spare garn10'ere så rop ut ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vennligst legg igjen en kommentar hvis du har noe på hjertet :D